poniedziałek, 10 czerwca 2013

Houl kosmetyczny. Zakupy z drogerii E-kobieca.pl

Skusiłam się na kilka nowych rzeczy z drogerii internetowej E-kobieca.pl

Kupiłam:
1. Delia Cosmetics, Bio korektor pod oczy żółty rozświetlający, 10 ml
2. Ingrid Cosmetics, Prelude primer base,   Baza pod makijaż matujaco -wygładzająca, 30ml
3. Marion SPA, maseczka z zieloną glinka, oczyszczajaco- odżywcza
4. Zrób sobie krem.pl ; Spirulina Algi morskie, 10g
5. Zrób sobie krem.pl ekstrakt z soku granatu, 10g

Miałyście może któryś z tych produktów, jakie są Wasze opinie?

4 komentarze:

  1. też mam tą bazę, jest całkiem niezła jak na taką cenę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o! To mam nadzieję, ze u mnie też się sprawdzi:) Nie zapycha Cię?

      Usuń
    2. nie wiem, bo używam go tylko na specjalne wyjścia, więc może nie mieć czasu na zapchanie;)

      Usuń
    3. no to ok, ja tez na szczęście oduczyłam się stosowania bazy na co dzień :)

      Usuń

Dziękuję za Twoją opinię :)