niedziela, 30 czerwca 2013

Glossybox vs Shinybox

Hej:)

Czerwiec to ostatnie pudełeczko z trwającej 6 m-cy subskrypcji dzięki której byłam klientem Vip.
Co mi to dało?  Szczerze mówiąc nic, jedynie teraz,  w ostatnim pudełku otrzymałam prezent Vip a mianowicie maszynkę do golenia Gillette Venus Pro Skin.

Shinybox tym razem udalo mi się kupić za zebrane punkty, które otrzymałam za wystawianie ocen poprzednim edycjom pudełek oraz za zakupy j partnerów.  Shinybox w czerwcu obchodziło rok istnienia, dlatego też pudełko było jubileuszowe.

W tym moesiacu z obydwu pudełek jestem zadowolona.  Shinybox jak zawsze postawił na większość produktów pełnowymiarowych, Glossybox również umieścił 3 takie produkty+maszynkę.

Jako maniak kosmetyczny kupujacy stdasznie dużo produktów i subskrybujacy od 6 miesięcy pudełka zrobiłam naprawdę baaardzo duże zapasy. Teraz czas na zużywanie.
W tej chwili nie zamierzam przedłużać subskrypcji.  Mam jeszcze 1 pudełko Glossybox do odebrania za punkty.  Fajna jest ta adrenalina i ciekawość co tym razem dostanę,  to tak jakby Mikołaj raz w m-cu:))) super!  Ja jednak muszę zacząć oszczędzać na nowe autko więc póki co muszę zrezygnować z tej przyjemności. 

2 komentarze:

  1. Osobiście wybrałabym shinyBox :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja na razie już nie subskrybuje - oszczędzam na wakacje;)

      Usuń

Dziękuję za Twoją opinię :)