sobota, 4 maja 2013

Zakupy w sklepie Sinsay HOUL i inspiracje wiosna-lato 2013



Hej:)

Ostatnio wybrałam się na zakupy do Wrocławia do Renomy i na koniec gdy już wychodziłam mój wzrok przyciągnęła witryna sklepu Sinsay. Weszłam do środka a tu szaleństwo - wszystko taniutkie, dużo kolorów, fasonów i wzorów. Żałowałam że nie wiedziałam o tym sklepie wcześniej i trafiłam tu dopiero jak już wydałam wszystkie pieniądze ;) Ale i tak skusiłam sie na kilka drobiazgów, głównie akcesoria do włosów: opaski i gumki oraz bransoletkę i torebeczkę/portfel:) Na 100% wybiorę się tam na większe zakupy! Znajdziecie tu wszystko, możecie się ubrać od stóp do głów: buty, akcesoria, ubrania, torebki, okulary przeciwsłoneczne, plecaki, portfele, czapki, apaszki, biżuteria, makijaż... We wszystkich kolorach i stylach! Tego miejsca nie można przegapić!


Bardzo podobają mi się ich ubrania (i oczywiście cena) szkoda, że nie ma w Opolu takiego sklepu. Czekam z niecierpliwością na otwarcie w moim mieście albo chociaż sklep online:))))
Zobaczcie ich propozycje na sezon wiosna- lato 2013. Zdjęcia pochodzą z ich strony na Facebook'u KLIK


















Jak Wam się podobają te rzeczy? Znacie ten sklep? Jest on w Waszym mieście?

2 komentarze:

  1. Jak najbardziej znam ten sklep i uwielbiam. Właśnie za ceny i za jakość ubrań. Kolejny raz potwierdza się reguła tanie nie znaczy złe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie:))
      A z jakiego jesteś miasta?
      Ja żałuję, że u nas w Opolu nie ma tego sklepu

      Usuń

Dziękuję za Twoją opinię :)