poniedziałek, 13 maja 2013

Outletowe polowanie! Wyprzedaż -50% w Sklepie Scandia w Opolu

Hej:)

W dniach 8-9 maj mogliśmy skorzystać z rabatu -50% na całą odzież outletu SCANDIA w Opolu. Nie mogłam tego przegapić. Od teraz Scandia zostaje tylko outletem:) Dziś byłam : są rzeczy damskie, akcesoria, torebki, buty (sporo torebek Zary), odzież męska i dziecięca. Dostawy w każdy piątek!


Jak widzicie rzeczy było naprawdę duuuuużo - zainteresowanych również;)
Ale udało mi się wyłowić kilka perełek niepozornie wiszących na wieszakach które każdy omijał beznamiętnie ;P


Było z czego wybierać! Kolejki do kasy i przymierzalni non stop;) A że czekać z Paulą nie lubimy, znalazłyśmy swój kącik do przebierania;) 

Co mam na sobie:
Koszulka Tally Waijl
Spodnie Tally Waijl
Katana biała H&M
Buty mango



Skusiłam się na kamizelkę zieloną, z asymetrycznym tyłem - kosztowała ok 15 zł - nowa z metkami:)


Długa szara sukienka, odcinana pod biustem - koszt 19 zł, nowa z metkami. Trochę duża bo to rozmiar M ale myślę, że ze szpilkami, paskiem będzie wyglądać ok:)


Najlepsza towarzyszka zakupowa zarówno w sklepach tradycyjnych, outletach jak i lumpkach - razem zawsze oblecimy wszystko i zawsze coś wyszukamy:) Fajnie jest chodzić z kimś, kto czasem krytycznie oceni to jak wyglądamy. Dodatkowo mamy inny styl więc nie kłócimy się nigdy o rzeczy ;)
Kupiłam jeszcze kombinezon długi, zwiewny - wrzucę zdjęcia na dniach i 1 bluzkę.
Za wszystko zapłaciłam ok 70 zł:)

6 komentarzy:

  1. Gdzie kupiłaś tą opaskę?
    To jest taka na gumce? to sa dżety?
    Właśnie takiej poszukuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak dokładnie, kupiłam cały zestaw w sklepie Sinsay :)

      Usuń
  2. Super zdjęcia! Nosisz fajny zegarek :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię :)