czwartek, 9 maja 2013

Kosmetyki zużyte w kwietniu + mini recenzje

kwiecień... kwiecień... i po kwietniu;)



W ubiegłym miesiącu zużyłam:

1. Moroccan body scrub, Superdrug, 200ml
Peeling do ciała zawierający naturalny ekstrakt z imbiru, cynamonu i kwiatu pomarańczy. 

2. Kuracja kolagenowa do włosów, bingo spa, 1000 ml
Już niebawem recenzja

3. Maska wypełniająca do włosów Elseve total repair 5
skoncentrowane serum aktywne z Pro-Keratyna i Ceramidem, L'oreal Paris, 300ml

4. Wypełniająca odżywka w kremie Elseve Total Repair 5, L'oreal Paris, 200ml
Moja ulubiona maska i odzywka z tych drogeryjnych. Lubie zapach i podoba mi się szybkie działanie. Lubiłam je stosować przed zabiegami termicznymi. Wydaje mi się, że dodatkowo chroniły moje włosy.
5. Going GaGa, 20 krotny bronzer z drobinkami połyskujacymi, Australian Gold
Szału nie ma. Nie korzystam często z solarium : raz na kilka m-cy ale ten bronzer mi nie odpowiadał.

6. Suchy szampon batiste cherry, 50 ml

Na blogu pojawiła się już moja recenzja różnych wersji zapachowych szamponu batiste KLIK.Szampon sam w sobie uwielbiam, bo DZIAŁA :)! Jednak ta wersja zapachowa najmniej przypadła mi do gustu.

7. Plante System, woda micelarna Aknorm, 500 ml
Jakiś czas temu recenzowałam już ten produkt, zapraszam do poczytania KLIK  .
Teraz zdecydowałam się zastąpić go również produktem Plante System, tylko, ze do skóry z problemem rozszerzonych naczynek

8. Tisane, balsam do ust, Herba Studio, 4,7 g
Jeden z moich najlepszych nawilżaczy do ust:)
Tisane stosuje na noc a carmex w ciągu dnia :)

9. Woda toaletowa Pop Glam Glossy Pibk eau The toilette, Oriflame, 30ml

10. Woda toaletowa Urban Flowers TOKYO, Avon, 30 ml

11. Woda perfumowana, Incadessence, Avon, 30 ml
 Zużywam  stare zapachy. Z tych trzech incadessence spodobało mi się najbardziej

12. Balsam nawilżająco- regenerujacy do włosów suchych i zniszczonych z ekstraktem z miodu i proteinami mlecznymi, Joanna z Apteczki Babuni, 200g
Balsam jak dla mnie tragiczny, nie czułam nawilżenia włosów a obciążenie i szybsze przetłuszczanie. Nakładałam naprawdę niewielka ilość od połowy długości włosów. Nie kupie ponownie i nie polecam.

13. Błaszczyk essence
Niestety zmazała mi się nazwa. Jest on z jakiejś starszej edycji limitowanej. Kolor fajny, jak na błyszczyk długo się utrzymywał, krycie również było świetne.

14. Nivea, krem do rąk Anti Age do skory suchej Q10 plus z filtrami UVA/ UVB, 75 ml
 Całkiem sympatyczny kremik. Zostawia na dłoniach taką satynową powłokę. Moje dłonie nie są bardzo wymagające. Dodatkowo mam nawyk częstego ich smarowania. Przy tym kremie nie czułam jakiegoś szczególnego mocniejszego nawilżenia.

15. Isana, bezacetonowy zmywacz do paznokci z olejkiem pielęgnacyjnym, Rossmann, 50 ml
 Uwielbiam zmywacze z rossmana. Są tanie i skuteczne. W przeciwieństwie do tych z biedronki nie robią żadnej krzywdy mojej płytce paznokci.

16. Collistar, róż do policzków
Super! Zrobię na jego temat osobna recenzję:)

17. Effaclar Duo Krem, La Roche Posay
Moją recenzję odnośnie tego produktu znajdziecie na blogu KLIK

17. Essence , I Love Extreme, volume mascara, 12 ml
 Fajny tusz za grosze. O wiele lepiej sprawdza się po tygodniu-dwóch od otwarcia. Ma bardzo dużą szczoteczkę. Fajnie dodawał objętości- pogrubiał moje rzęsy:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoją opinię :)