niedziela, 12 maja 2013

Długa sukienka i strój dnia:)

Hej:)
Dziś wybrałam się z Asia na kawę do Centrum Hamdlowego Karolinka w Opolu.
Nie mogłam się oprzeć i weszlam do sklepu CUBUS a tam piękne, zwykle sukienki do ziemi. Właśnie takich prostych szukałam! Myśle ze nawet na mnie, osobki mającej zaledwie 160 cm wzrostu do szpilek będzie fajnie wyglądać:) do tego naszyjjnik, może marynarka i będzie pięknie;) jak Wam się wydaje? Co sądzicie o tej sukience, dobrze wyglada?

Co mam dziś na sobie:
Bluza CUBUS
Leginsy Moraj
Buty No name;)




5 komentarzy:

  1. You are so awеsome! I dοn't believe I've read through a single thing like
    that bеfore. Sо great to discovеr someone wіth a few unique thοughts
    on this tοpiс. Ѕeгіously.
    . thаnkѕ for starting this uρ. Thіs ωebsite is one thing
    that's needed on the web, someone with a little originality!

    Take a look at my web-site kosmetyki Tylko Naturalne

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna ta sukienka!:)
    Ale masz piękną figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jezu, jakie ty masz długie te włosiska... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podcięte już, żeby wyrównać tył do jednej długości;)
      Ale i tak są prawie do pasa:)
      Zapuszczanie trwa! :))))
      Gdyby tylko były grubsze i aby ich więcej było.... mmmmm.... :D ;)

      Usuń

Dziękuję za Twoją opinię :)