środa, 24 kwietnia 2013

Kawka w Laboratorium i strój dnia:))

Hej:) 

dziś miałam spotkanie w rynku w opolskim pubie - restauracji Laboratorium i przy okazji zrobiłam dla Was kilka zdjęć:)
Dziś mam na sobie sukienkę z długim rękawem, dopasowana, z małymi bufkami ma ramionach i ślicznym białym kołnierzykiem wyszywanym małymi perełkami. Do tego brązowa torebka F&F kupiona w Tesco oraz, brązowa kurtka CUBUS i brązowy-bezowe botki na koturnie i lekko asymetrycznym obca ie. Czarne rajstopy. Z biżuterii zdecydowałam się dziś na srebrne i czarne
bransoletki I'am oraz duży pierścień 'krysztal' z H&M :))
Stesknilam się za sukienkami:) jak podoba się Wam taki outfit?





2 komentarze:

  1. Świetnie wyglądasz. Sukienka idealnie podkreśla Twoją figurę. I buty - strzał w 10!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Jak miło:)
      Kiedyś chodziłam tylko w sukienkach, później- z wygody pokochałam spodnie;) Teraz spróbuję podzielić moją miłość do obu tych rzeczy i częściej zmieniać stylizacje:)

      Usuń

Dziękuję za Twoją opinię :)