środa, 27 marca 2013

Zamówienie ze sklepu Floslek


Hej:)

Ostatnio korzystając z darmowej dostawy zamówiłam 2 rzeczy ze sklepu Floslek.
Jestem bardzo zadowolona z obsługi - wszystko pięknie, ładnie i szybciutko. ślicznie zapakowane i bez żadnych problemów. Dodatkowo na kolekcję zimową macie teraz rabaty do -50%

Co kupiłam? :

- sól imbirową do stóp relaksującą FLOSLEK (12,9 zł)

(sól pięknie pachnie i moje stopy mam nadzieje, że będą mi wdzięczne i będą pięknie prezentować się w letnich bucikach)
- Krem zimowy Winter Care SPF 50+
(kolejna tubka - troszkę bieli, ale ja czekam chwile i jest ok. Jest taniutki a duży filtr jest bardzo ważny)

.


4 komentarze:

  1. Bardzo lubię ich kosmetyki:) Szczególnie pod oczy:) u mnie sa ciężko dostepne - fajnie że podalaś sklep - teraz bede wiedziała gdzie ich szukać:)
    Czy akcja z darmowa wysyłką jest jeszcze aktualna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co:) Cieszę się, że mogłam pomóc:)
      Co do wysyłki - to musisz śledzić ich stronę, albo zapisz się do newslettera - wtedy będziesz dostawała wszystkie informacje na maila:) Możesz też zerknąć na ich stronę na facebook'u :)

      Usuń
  2. jak ładnie zapakowane;) bardzo lubię ich kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również:)Tak jak pisałam opcja zapakuj na prezent jest Gratis. Warto sprawdzać, bo czasami mają darmową wysyłkę :)

      Usuń

Dziękuję za Twoją opinię :)