wtorek, 26 marca 2013

Shiny Box mam i ja :) OPI, Rimmel, Delia, Maybelline,Oriflame

Wczoraj otrzymałam moje pierwsze pudełeczko ShinyBox.

http://shinybox.pl/?ref=1c24257





A to znalazłam w środku:

O.P.I. lakier do paznokci, miniaturka 3.75ml (15ml/42zł) 
To przez niego skusiłam się na pudełeczko:) iiiiiii... Jestem zadowolona:)
Oriflame, potrójna pomadka Triple Core Trend Edition, produkt pełnowymiarowy (4g/35zł)W katalogu oriflame jest w tym momencie w promocji za 9,9 zł więc hmmm... Ale cena katalogowa jest zgodna z podaną przez SB. Na pewno wykorzystam:)

Maybelline, cienie Color Tattoo 24HR, produkt pełnowymiarowy (4ml/25zł) trafiłam na biały kolor i w sumie fajnie - brąz, fiolet i niebieski już mam a białego z tej kolekcji własnie dostałam:)

Oriflame, maseczka nawilżająca do twarzy Pure Nature, produkt pełnowymiarowy (50ml/20zł)
Lubię maski, nawilżająca mi się kończy więc będzie zastępstwo.



Delia, masło do ciała antycellulitowe, produkt pełnowymiarowy (160ml/11zł)Lubię masełka więc wykorzystam i dam znac jak się spisuje:)

Kredka do oczu Soft Kohl Rimmel 
Prezent który otrzymałam dodatkowo jako jedna ze 140 dziewczyn:)

 Ogólnie polecam ShinyBox . Dostałam aż 5 pełnowymiarowych produktów. Zastanawiam się nad zrobieniem porównania z Glossybox.
A co Wy sądzicie o zawartości marcowego pudełeczka?

5 komentarzy:

  1. Ale tutaj pedeleczko chyba fajniejsze;)
    chociaż w glossy marcowy prezent bardzo fajny i poręczny;) a jaki pakowny;))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi jakos ta kosmetyczka nie przypadla do gustu. a co Ci sie trafilo zel czy balsam? i ktorej firmy?
      napisalam do glossy i przyznali nam punkty:)

      Usuń
  2. miałam maseczkę z Ofiflame, ale o ile się nie mylę to jaśminową, taką peel off całkiem fajnie się sprawowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o super:) ja mialam z tej serii oczyszczajaca u tez bylam zadowolona:)

      Usuń

Dziękuję za Twoją opinię :)