piątek, 29 marca 2013

Ania Ambasadorem Somersby!

Witam:)) 
W poniedziałek zostałam Ambasadorem Somersby :)) a już we wtorek zagościła w moich skromnych progach wielka przesyłka - iście lordowska paczka :)))
Cięęęęężżżżżka i dużżżża :) a co jest w środku??? Zaraz Wam pokażę

Przesyłka od lorda:







Teraz muszę godnie czcić i rozgłaszać moc tego trunku. Nie będzie to trudne bo to moje ulubione piwko:))) i do tej pory każdy komu je wręczyłam tez się w nim zakochał:) Zastanawiam się nad zorganizowaniem lordowskiej imprezy:))))))

Fraszka mojego autorstwa ku uciesze Lorda ;) :

Lord Somersby odwiedził mój dom
z daleka do mnie przybył On.

Uraczył trunkiem co jabłka ma smak
pobudzającym każdy nawet ludzki wrak.

Na mym dworze z tej okazji świętujemy
i Somersby wszystkim gościom lejemy :)

6 komentarzy:

  1. Łooooooooo!
    Ale Ty akurat idealnie się nadajesz do tego:)
    Znasz dużo ludzi i wiesz co dobre.
    Buziaki Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. nawet nie wiedziałam o istnieniu takiego piwa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skosztuj - jest pyszne:))) z lodem rewelacja :))

      Usuń
  3. już na któryms blogu z kolei czytam o tym testowaniu :D zazdroszczę Wam prezentu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie spodziewałam się szczerze mówiąc, że prezent będzie aż tak "obfity";)

      Usuń

Dziękuję za Twoją opinię :)