czwartek, 24 stycznia 2013

The Body Shop - Blueberry Body Butter - Jagodowe masło do ciała










The Body Shop... sklep do którego jak tylko wchodzę wszystko krzyczy kup mnie!
Całe szczęście nie ma go w Opolu bo chyba bym zbankrutowała ;P
Wracając do masełka. Ich regularna cena to 69 zł, mi udało się zdobyć je za 39 zł. Ponoć przed świętami było kilka zapachów dostępnych w cenie 35 zł. Czy może ktoś powiedzieć, czy owa promocja jest jeszcze aktualna?
Masełka te uwielbiam! Jagodowe przeznaczone jest dla skory suchej. Wspaniale nawilża i odżywia. Po aplikacji czuć, że skóra staje się piękniejsza. Do tego piękny zapach! Składowo masełka nie są rewelacją, ale i tak je lubię chyba właśnie głównie ze względu na ich zapachy i to, że długo się utrzymują na ciele. Kosmetyk jest niezwykle wydajny! 200 ml wystarczyło mi jakoś na 3 m-ce codziennego używania więc naprawdę polecam spróbować.
Jeżeli nie ma u Was The Body Shop ich kosmetyki wprowadzili do wybranych Douglasów - warto podejść - powąchać, sprawdzić konsystencję. Ja teraz zastanawiam się nad masłem czekoladowym - pachnie tak,że aż chce się je zjeść! Tylko wprowadziłam projekt denko... A jeszcze kilka masełek zalega w moim "magazynku"...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoją opinię :)