poniedziałek, 21 stycznia 2013

Moje ostatnie zamówienia z DeeZee


Botki z ćwiekami MNT33 Nude Patent rozmiar 37

Wyglądają bosko! koszt 199 zł.
Niestety kończą się przed kostka i mnie obcierają niestety :(
Miałam je na nogach tylko 2 razy i to w aucie ;) Zastanawiam się czy ich nie sprzedać/ nie wymienić

___________________________________________________________

Botki Czarne Lucia3 Black Pu

Uwielbiam! Piękne, wysokie 16 cm słupki :) Wyglądają świetnie i jak na taką wysokość są stabilne, bez problemu prowadzę w nich samochód, nie przemakają, nic się z nimi nie dzieje:) Koszt: 169 zł

______________________________________________________________

 HUM3 Leopard Wedges

kosztowały 139 zł a robią wrażenie ogromne! Wystarcza zwykłe spodnie, koszulka a buty robią całą stylizację praktycznie. Zdecydowanie warte swojej ceny:) Pokrycie jest z a'la zamszu i gdzieniegdzie mi się już podrapały delikatnie ale jest to niewidoczne. Przetańczyłam w nich niejedna imprezę pomimo, ze mają wysokość 15,5 cm :) Na blogu jest tez mój outfit z tymi bucikami - zachęcam do kliknięcia:)

 ___________________________________________________________________
Delicious 6755-01 Navy Bootie

Rozweselacze za 149 zł:) Zdecydowanie ożywią każdą nudną nawet stylizację. Bardzo wygodne, w ogóle nie czuć wysokości. Ze względu na to, że jest to zamsz aż od podeszwy nie nadają się na żadne deszcze, śniegi itp. Baaaardzo ciężko usunąć jakiekolwiek zabrudzenia .

_________________________________________________________________

Ashley4 Silver Glitter Bootie

cudo za 179 zł - nic nie robi takiego wrażenia i nie przyciąga uwagi jak te buty! Więcej + zdjęcia znajdziecie na blogu
______________________________________________________________________

Wszystkie buty kupowałam w sklepie internetowym deezee.pl
Niestety w moim mieście nie ma sklepu stacjonarnego :(
Zdjęcia pochodzą ze strony sklepu


7 komentarzy:

  1. Niestety nie dla mnie takie obcasy, 10 cm to maks, chociaż koturnami bym nie pogardziła :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W koturnach ani troszkę nie przeszkadza wysokość :)

      Usuń
  2. śmiałe, zupełnie nie moja bajka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czasem takie lubię na specjalne wyjścia w czasie wolnym ;)
      Do pracy na takie sobie pozwolić nie mogę ;)

      Usuń
  3. masz świetny gust !!! też kocham obcasy i takie odważne buty ale niestety na codzień zabiłabym się w nich, ubieram tylko na imprezy... Kiedy bedzie jakiś outfit ??? :) masz fajny styl i lubie podglądac Twojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)))
      Postaram się powrzucać coś ze zdjęć które mam na kompie :) a w sobotę szykują się urodziny Mojej Przyjaciółki więc na 100% fotorelacja się pojawi:)

      Usuń
  4. Ja też zamówiłam buty z DeeZee koturny i mnie obdzierają. skóra jest cholernie twarda...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię :)