piątek, 18 stycznia 2013

Glossybox styczeń 2013! JUŻ JEST!:)

Źródło: http://innooka.blogspot.com/2013/01/glossybox-styczen-2013.html


I mam już 1 Glossybox:) Dotarł do mnie wczoraj w pięknym srebrnym pudełeczku :) Wydaje mi się, że w tym miesiącu jest fajniejszy of box'u douglasowego. Najbardziej zadowolona jestem z różu kryolan. Drugim produktem pełnowartościowym był krem dostosowany do profilu jaki wypełniłyśmy na stronie, w moim wypadku krem przeciwko niedoskonałościom skóry.
Z firmy Blumarine otrzymałam żel pod prysznic i balsam do ciała każde po 30 ml. Pachną pięknie ale raczej pełnowymiarowego opakowania nie kupie w cenie 150 zł
W glossybox'ie znalazł się także olejek do włosów BC Oil Miracle. 5 ml. Przetestuje...
Nie wiem czy słyszałyście o tym co zrobiła firma SCHWARZKOPF... Wyprodukowała jeden olejek do włosów i przelała go do 3 butelek pod innymi nazwami 1 do butelki gliss kur, drugi syoss, trzeci SCHWARZKOPF PROFESSIONAL BC Oil Miracle ( ten który otrzymujemy w glossyboxie).
Skład jest ten sam każdego z olejków - dokładnie nawet w tych samych miejscach są te same składniki, a ceny są mega zróżnicowane! od 20zł do niby profesjonalnego, fryzjerskiego kosmetyku 90 zł...
ŻENADA... Ale tak nabija się nas klientów w butelkę... i zarabia się na naszej "próżności" i wierze w markę...
Co Wy o tym sądzicie?

8 komentarzy:

  1. Masakra z tymi olejkami...

    OdpowiedzUsuń
  2. myślę że jako konsumenci powinniśmy się wręcz obrazic za takie posunięcia, to tak jakby uważali nas za głupków po prostu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety mało osób o tym wie:(
      W ogóle dużo firm, które mają kilka marek z podobnymi produktami w różnych pólkach cenowych niestety robi podobnie :( Warto czytać składy...

      Usuń
  3. Też dostałam swój pierwszy glossybox ;) tylko zamiast olejku mam szampon. Nie słyszałam o tej machlojce z olejkiem, dzięki za informacje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jak szampon się sprawdza?:)

      Usuń
    2. szczerze to jeszcze nie używałam, zostawiłam na podróże :P przyda się szczególnie w bagażu podręcznym. Ale po szamponie nie spodziewam się żadnego szału i tak zawsze nakładam później koniecznie maskę, szampon ma tylko myć, mam nadzieję, że z tym sobie poradzi ;)

      Usuń
  4. Mamy takie samo podejście w tym zakresie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię :)