piątek, 4 stycznia 2013

Brokatowe buciki DeeZeee


Kilka osób pytało się o te buty - czy da się w nich wytrzymać, do czego je zakładam...
A więc są one meeega wygodne! Przetańczyłam w nich całego Sylwestra i wzbudzały naprawdę spore zainteresowanie! Kosztowały 179 zł i kupiłam je na stronie deezee.pl ( skorzystałam na nie z jakiejś promocji - chyba 10% rabatu+darmowa dostawa). Ja mam rozmiar 37 i gorąco je wszystkim polecam :)

OPIS PRODUKTU Wedle DeeZee:
Materiał: eko skóra pokryta gliterkiem
Kolor: Srebrny
Obcas: 15,5 cm ( w tym 5,5 cm platformy )
Wysokość buta: 9 cm
Obwód cholewki: 25 cm
Ocieplenie: laminat
Model: Ashley4
Numeracja: Typowa. Dla tego modelu sugerujemy, żeby różnica w długości wkładki i stopy wynosiła ok.1-3mm. Zalecamy zakup swojego rozmiaru.
czerwona podeszwa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoją opinię :)