czwartek, 15 listopada 2012

Urodzinki Part 2



Imprezę zaczęliśmy o 19.30 w opolskiej Restauracji Don Camillo.
Czekało na nas pyszne jedzonko, winko i mocniejsze trunki;)
Wszyscy goście się pojawili, co oczywiście sprawiło mi niezwykłą radość:)))

Było "Sto Lat" i cuuudne prezenty:)))
Czapka i szalik, rękawiczki i naszyjnik z Zary, torba na laptopa, słuchawki, Bon podarunkowy do Sephory i Douglas, Piękna perfuma Shiseido ZEN, Pidżamka, bransoletka skórzana i wieeeele innych:)))

Po kolacji mieliśmy się przenieść do Klubu Studio 13. Dziewczyny ukradkiem wyszły trochę wcześniej i przygotowały mi niespodziankę:)))
Czekali tam już wszyscy goście z tortami a ja weszłam z zamkniętymi oczami! Aleee byłam zaskoczona:)
A później wszyscy się dobrze bawili:))))

We wtorek miałam "kalendarzowe urodziny" Paula zabrała mnie na spacer zakupy i urodzinowa kawę z niespodziewanym tortem:))
Wieczór spędziłam z Michałem na pięknej kolacji, na której dostałam przecudne róże....

Podsumowując było przepieknieeee!:))))

Jak ja sie cieszę, że otaczają mnie tacy wspaniali ludzie :)))

























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoją opinię :)