wtorek, 27 listopada 2012

Glamour i karta rabatowa 20 zł do H&M

Kochani!
Wczoraj kupiłam nowy numer Glamour a tu niespodzianka! Karta rabatowa 20 zł na zakupy do H&M! :)))
Karta stanowi rabat 20 zł przy zakupach za min. 50 zł. Kartę można wykorzystać od 1 do 24 grudnia 2012:)
Ze względu na to, ze mam tam upatrzonych kilka drobiazgów zamierzam kupić jeszcze 2 dodatkowe egzemplarze;))

W gazecie znajdziecie również próbkę Carmexu w wersji wiśniowej. Uwaga! Ponoć w wersji gazety z kalendarzem karty nie ma!

Koszt gazety: 4.99 zł


10 komentarzy:

  1. Czyli jęsli wydamy na rzecz 60 zł , to dostajemy rabat 20 zł i , płacimy wtedy 40 zł , tak ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie tak:))

    Ale zniżki też się sumują więc jeśli zrobimy zakupy za 100 zł to możemy wykorzystać 2 karty a wtedy płacimy 60 zł:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno się karty sumują ?? bo mi się wydaje ze jesli kupimy za 100 zł to mozemy wykorzystać tylko jedną karte za 20 zł

    OdpowiedzUsuń
  4. ja to tak zrozumiałam, ale ręki sobie uciąć nie dam.
    Nie znalazłam nigdzie informacji, ze się nie łączą

    OdpowiedzUsuń
  5. A jeśli ubranie jest przecenione to jeszcze da się obnizyc cene to kartą? czy karta nie łączy sie z innymi promocjami??

    OdpowiedzUsuń
  6. W zeszłym roku obejmowała również towar przeceniony.
    Na karcie nie ma informacji, że nie obejmuje:)

    OdpowiedzUsuń
  7. To jak kupie spódniczkę za 60 zł i dam 3 karty to mam ją za darmo ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Karte mozna wykorzystać przy zakupach za min 50 zł:)
    Czyli na każde 50 zł zakupy możesz wykorzystac 1 kartę

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej ;) mam pytanie zrobiłam w h&m zakupy za 360 zł (jedna rzecz za 130 druga za 230) i nie byłam dobrze zorientowana i użyłam tylko 2 kart a mogłam użyć 7 ... da się to jakoś odkręcić ^^? bo jestem stratna ok 80 zł ,,,


    OdpowiedzUsuń
  10. Niewiem a nie chce Cie wprowadzić w błąd...
    Moze ktoś może pomóc/doradzić?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię :)