piątek, 23 listopada 2012

Ćwieki, dżety itp :))))




Mam nastrój tworzenia!:) Jak zobaczyłam w jednym ze sklepów zwykłą czarną koszulkę, jakość materiału kiepska, wyszytą ćwiekami  przy rękawkach ( i to dosyć niestarannie) za ponad 100 zł to stwierdziłam że nie ma opcji, nie zapłacę tyle i zrobię coś sama.
Wybrałam się ostatnio do pasmanterii i kupiłam trochę ciekawych guzików, łańcuszków, cekinów, chciałam też ćwieki, ale nie było nic ciekawego:( Więc ostatnia szansa - allegro:))
Koleżanka poleciła mi użytkownika i w poniedziałek zamówiłam trochę cudeniek na próbę. Wybrałam stożki do przyszywania - złote, srebrne i czarne. Wydaje mi się, że przyszywanie będzie najlepszym pomysłem - nie poniszczę ubrań nabijaniem, a jeśli mi się ćwieki znudzą - po prostu je ściągnę.

Zamierzam przerobić tak zwykłe koszule naszywając je na kołnierzu i przy kieszonce, tuniki z zeszłego roku, aby nadać im trochę looku tego sezonu, swetry, które już mi się znudziły oraz zwykłe bokserki i koszulki, które stanowią bazę większości moich codziennych stylizacji.

A co Wy sądzicie o przerabianiu starych ubrań, modyfikowaniu ich i nadawaniu im drugiego życia, drugiego wcielenia?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoją opinię :)