środa, 31 października 2012

udanego HALLOWEEN!

Źródło: mmopole.pl

Nie będę dyskutować, czy świetowanie w takich okolicznościach jest dobre czy nie, każdy ma swoje zdanie na ten temat. Czy zostaniecie w ten wieczór w domu, czy wybierzecie się na jakiś filmowy wieczór grozy czy też na imprezę zależy od Was:)
Ja chciałam Wam pokazać kilka inspiracji na stylizację i makijaż na tematyczną imprezę HALLOWEEN!



To moje przebranie z imprezy Heaven vs Hell, ale jeśli ktoś nie ma ochoty na szalone stylizacje może dodać do tego "groźniejszy" makijaż i minimalistyczne przebranie gotowe!:)

Źródło:zimbio.com

Źródło: fancydress.com
Źródło: trojmiasto.pl

 Znalezione w internecie w google....:


Mały prezent a jak cieszy :)

Tyryryry pada śnieg a u nas zaczyna się poooooowooooolutku w pracy robić świątecznie, a że niebawem moje urodzinki dostałam mały prezent od Kolegów ;)
Zobaczcie sami hehe

Zakolanówki!

Już 2 sezon zakolanówki szykują sie na podbój polskich ulic!
Osobiście je uwielbiam!
Sprawiaja, że każda stylizacja może nabrać nowego charakteru:
fikuśnego, kobiecego, eleganckiego... Zakolanówki może znależć w najróżniejszych fasonach i kolorach w sklepach stacjonarnych jak i w internecie, na allegro mozecie zobaczyć jaka jest różnorodnośc wzorów: http://allegro.pl/listing.php/search?sg=1&string=zakolan%C3%B3wki. Są one idealne zwłaszcza jesienią zimą - nie dość, że ładnie wyglądaja, to dodatkowo nas grzeją.

Żródło: Sylio.pl

Propozycje noszenia:
- do sukienek
- do leginsów
- do spódnic
- do krotkich spodenek
- do tunik
- do grubych, dłuższych swetrów
- świetne uzupełnienie stroju wieczorowego

Poniżej umieszczam kilka interesujących fasonów i inspiracji ( mój faworyt-klasyczne czarne):
czarne zakolanówki primark atmosphere długie long
Zdjęcie z szafa.pl
Żródło: kobiecegadzety.pl
Źródło: tchibo.pl

zdjęcie ze strony moda.net.pl


wtorek, 30 października 2012

Impreza w Pradze!



Tak się bawi Ania w Pradze!

:))))


  
W ramach porządków w laptopie znalazłam zdjęcia z imprezy w Pradze, na której oblewałam tytuł Magistra:))
A przy okazji trafiliśmy na zlot Potterów! Gdzie nie popatrzyłam tam Harry!
Musiałam to uwiecznić i jak tylko znalazłam to Wam pokazać! :))
Aż zapragnęłam znów takiej balangi pełną parą!
Aleeee... Już niebawem kolejne okazje: halloween, 12 listopada moje urodziny a później Sylwester!

To się Ania wybawi! A co! :DDDDDD
P.S. A tu jeszcze zdjęcie bez aparatu na zębach;)

Sposób na jesienną chandrę:)))


Znalezione w sieci - wzbudziło we mnie przemyślenia i uśmiech na twarzy:)))
Ale jest to prawda, cóż w chłodne jesienne wieczory bardziej poprawia kobiecie samopoczucie niż odpowiedni mężczyzna obok, ulubione czekoladki, winko i film?:)

Dodałabym do tego premię w pracy, super babskie zakupy z przyjaciółkami, może jakiś urlop i byłoby IDEALNIE!!!!

A jak Wy poprawiacie sobie humor jesienią?

poniedziałek, 29 października 2012

'Whisky dla aniołów'

Wczorajsza pogoda sprzyjała zakupom i wyjściu do kina:) Szczerze mówiąc miałam nie najlepszy dzień więc chciałam poprawić sobie samopoczucie, planowałam zobaczyć Bonda, ale nie by`ło ju`ż wolnych miejsc (tak to jest jak się nie robi rezerwacji) więc stwierdziłam, że pójdę na inny film - pierwszy który będzie leciał :)
Trafiłam na 'Whisky dla aniołów". Na stronie kina helios możemy znaleźć następujący opis filmu: 

'Robbie, Albert, Rhino i Mo spotykają się na życiowym zakręcie. Są bezrobotni i spłukani, ale mogą na siebie liczyć. Mo to kleptomanka, która niczego się nie boi. Albert nie wie, w jakim roku żyje, ale potrafi błysnąć genialnym pomysłem. Robbie ma wrażliwy węch i głowę na karku, a Rhino poczucie humoru, które rozbroi każdego. Razem mogą wszystko. Czeka na nich najdroższa whisky na świecie, szkocki kilt i przygoda, której długo nie zapomną.'


Film przypisałabym do kategorii łatwe i przyjemne. Nie jest to ambitny film, ale ogląda się go dobrze, nie nudziłam się ani chwili:)
Fajny sposób opowiedzenia histori recydywistów, którzy spotykają się podczas odpracowyodbywania prac społecznych i wymyślają wspólny pomysłna 'biznes'
Głównemu tematowi towarzyszy historia trudnej miłości, zderzenia dwóch światów, pokazanie ludzi, którzy z czystego serca chcą pomóc.
W mojej opini da'Whisky dla aniołów' zasługuje na punktację 5/10
Film można zobaczyć, ale nie jest to fascynująca przygoda na która trzeba pędzić do kina.

sobota, 27 października 2012

PaRtY TiMe :D

Dziś szykuję się na imprezę z koleżanką z pierwszych studiów (pedagogika w Opolu)!
Razem nie byłyśmy nigdzie z 4 lata!
Tak to jest ludzie rozjechali się po całym świecie i coraz trudniej jest znaleźć dogodny termin na spotkanie:( No ale takie jest życie:) Na szczęście mamy internet, telefony, skype... :)))
Natalia jest w Polsce  tylko do piątku więc dziś mamy jedyną okazję do nocnego wyjścia (ja w tygodniu pracuję).

I oczywiście pojawił się typowy kobiecy problem W CO SIĘ UBRAĆ?
Też tak macie, że ustawiacie sobie w głowie zestaw, który założycie a gdy przychodzi do ubierania się, to zaczynacie tak modyfikować , że połowa rzeczy z szafy ląduje na podłodze, bo wszystko zaczynacie mierzyć?:)
Na swój sposób to lubię, bo zawsze znajdzie się jakaś perełka o której zapomniałam ;)
Ale za to sprzątania tego na drugi dzień nienawidzę! ;)
Makijaże mam 3-4 standardowe i włosy najczęściej przy wieczornych wyjściach rozpuszczone, więc przynajmniej z tym nie będzie problemu;)

Zabawa będzie świetna :DDDD Już to czuję!!! Mamy tyle do przegadania!
A co powiedziałybyście np. na fotorelację z takich moich wyjść? Interesowałoby Was to?
Wydaje mi się, że fajnie jest oglądać takie proste rzeczy, ale czekam na Wasze zdanie.


Miłego wieczorku wszystkim życzę! Dajcie znać, jak Wy lubicie spędzać wolne weekendowe wieczory! :)

ślizgawka na ulicach! O NIE!

Jak ja nienawidzę takiej zimy w mieście!
Śnieg, lód i ślizgawka na ulicach:/
Przyznaje, że jeżdżę na oponach letnich ale jest masakra!
Drogowców znów zima zaskoczyła, żadna droga nieodśnieżona:/

Dziś pierwszy poślizg zaliczony i to w bardzo nieprzyjemnej sytuacji.
Jechałam 30km/h wpadłam w poślizg na zakręcie i delikatnie mną zarzuciło a tu bardzo odpowiedzialna Mama wiezie dziecko sankami po ulicy! jak odbiłam, żeby w Nie nie walnąć zrobiłam kułeczko i najadłam się tyle strachu, że jak w końcu udało mi się wyprostować koła nogi trzęsły mi się ze strachu.
Zatrzymałm się, aby sprawdzić, czy nic się nie stało. A Babeczka jesszcze do mnie z pyskiem, że je ochlapałam!
Nosz K...a! Co za nieodpowiedzialne Babsko! Jak chce sobie chodzić po ulicy niech chodzi, ale niech nie naraża dziecka!

ręce mi normalnie opadły...

piątek, 26 października 2012

Ratunek dla paznokci! Małe zakupki Eveline:)

Eveline, Nail Therapy Professional, 8 w 1 skoncentrowana odżywka do paznokci 
Zdjęcie z wizaz.pl



Wczoraj skusiła mnie promocja w drogerii Astor ( nie wiem czy są one tylko w Opolu czy w całej Polsce). Przy zakupie dowolnych kosmetyków Eveline za 25 zł  szminka Ani Age w 3 kolorach do wyboru GRATIS.
Zachęcona pozytywnymi opiniami na wizażu planowałam zakupu odżywki Total Action 8w1 od dłuższego czasu, tylko najpierw chciałam zużyć 3 inne zalegające w kosmetyczce.
 Na wszystkie odżywki była dodatkowa promocja i kosztowały 9.99 zł
Opis producenta:
"Rewolucyjna i unikalna formuła z aktywnym kompleksem Strong Nail wnika w strukturę płytki, dzięki czemu skutecznie ją regeneruje i odbudowuje. Uszczelnia, maksymalnie utwardza oraz pobudza wzrost płytki paznokciowej. Uelastycznia ją, zwiększając odporność na uszkodzenia mechaniczne. Zabezpiecza przed pękaniem, łamaniem i rozdwajaniem. Sprawia, że zniszczone, matowe paznokcie odzyskują gładką powierzchnię i lśniący połysk. Już po 10 dniach kuracji znikną wszelkie problemy, a Ty będziesz się cieszyć pięknymi i zadbanymi paznokciami. "

Pełen opis i wszystkie recenzje wizażanek znajdziecie  http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=45040




Dodatkowo, aby skorzystać z rabatu skusiłam się jeszcze na:
ODŻYWKA WYBIELAJĄCA DO PAZNOKCI
Obietnica producenta:
"NATYCHMIAST BIELSZE I PIĘKNIEJSZE PAZNOKCIE
LIKWIDUJE PRZEBARWIENIA
PRZECIWDZIAŁA ŻÓŁKNIĘCIU
OCHRONNA BAZA POD LAKIER
Efekt: PIĘKNE, BIAŁE PAZNOKCIE
Odżywka wybielająco-wyrównująca, dzięki zawartości wyciągu z cytryny oraz filtrów UV, rozjaśnia paznokcie i likwiduje wszelkie przebarwienia powstałe wskutek przesuszenia płytki lub długotrwałego stosowania kolorowych emalii. Używana jako baza pod lakier tworzy warstwę ochronną, zabezpieczającą naturalną płytkę paznokcia przed ponownym żółknięciem. Przedłuża trwałość lakieru, zapobiega jego odpryskiwaniu i ułatwia jego późniejsze zmywanie. "
oraz na:

3 W 1 60-SEKUNDOWY WYSUSZACZ, UTWARDZACZ I NABŁYSZCZACZ


PRZEDŁUŻONA TRWAŁOŚĆ I WYSOKI POŁYSK LAKIERU
"Kompleksowe rozwiązanie, 3 w 1, które zapewnia szybki i trwały manicure.
Wysusza lakier w ciągu 60 sekund, utwardza i nadaje połysk. Tworzy na powierzchni ochronną powłokę, która zabezpiecza przed odpryskiwaniem i przedłuża trwałość lakieru aż do 7 dni. Zawiera filtry, które chronią lakier przed blaknięciem i matowieniem."


Teraz czas zacząć stosować:) Wydaje mi się, że w przypadku takich preparatów najważniejsza jest regularnośc stosowania. Mam nadzieję, że wystarczy mi cierpilwości na to codzienne malowanie i po  4 dniach zmywanie;)

Dodatkowo otrzymałam gratis pomadkę Aniti Age z serum odmładzającym
Pomadka Aniti Age z serum odmładzającym

"Prawdziwy eliksir młodości o zachwycającym połysku w 18 najmodniejszych kolorach.Nowoczesna pomadka Anti-Age Lipstick zawiera specjalnie opracowany kompleks składników aktywnych. Sprawia, że usta są dogłębnie nawilżone, wypełnione i zachowują młodzieńczy blask. Luksusowa formuła z serum odmładzającym natychmiast wypełnia mikrozmarszczki i drobne niedoskonałości. Wzbogacona o pigmenty mineralne pokrywa usta świetlistym kolorem, zapewniając im piękny i młody wygląd.
Niezwykła kombinacja składników aktywnych:
- Koktajl witaminowy stymuluje procesy odnowy naskórka, poprawia jego gęstość i elastyczność. Usprawnia mikrokrążenie, dzięki czemu zapewnia lepsze dotlenienie tkanek i sprawia, że usta odzyskują piękną barwę.
- Wyciąg z aloesu – dzięki właściwościom nawilżającym i regenerującym, wygładza i uelastycznia "








Zła na takko!




Hej:)

Ostatnio upatrzyłam sobie w Takko piękny biały, gruby sweter w cenie 59.99 oznaczony znaczkiem special price. Stwierdziłam, że mam dużo ubrań więc jeszcze się zastanowię.
Na drugi dzień otrzymałam pocztą naklejki rabatowe do Takko z czego najwyższy rabat to 30%
więc czekałam na czwartek, żeby wrócić po sweter. W końcu w takiej cenie, jeszcze z rabatem to aż żal nie kupić!
Ku mojemu zdziwieniu swetry wisiały, a bałam się, że już ich nie będzie! Tyle, że.......
z ceną 99 zł!!!!! co Oznacza, że nawet z owym rabatem -30% o sweter zapłacę o 10 zł więcej !

To jest nie w porządku, nie powinno się zmieniać cen! W takim wypadku robienie promocji nie ma sensu!
Jeżeli chcą robić kupony, które faktycznie przyciągają tłumy, a nie opłaca się im niektórych towarów sprzedawać taniej to niech nie robią promocji na cały asortyment zawyżając ceny!
Dla mnie sklep wyszedł na oszustów. Tak się nie robi!
Gratulacje dla ich Mistrza od Promocji i Marketingu! Zrobił totalną antyreklamę!

czwartek, 25 października 2012

Szczęśliwa Apartatka :DDD



Zbliża się rok od założenia aparatu :))

W liceum nosiłam aparat wkładany na noc - efekt niemal zerowy a pieniążki wydane. Nie chciałam wtedy stałego bo wydawało mi sie, że bede źle wyglądać itp.
Zdecydowałam się po skończeniu studiów, kiedy w końcu udało mi się uzbierać cała kwotę.
Założenie aparatu to nie jest sprawa do załatwienia na hura!
Na początku poszłam na konsultacje do ortodonty, przedstawił mi wstepny plan z propozycją leczenia. Zasugerował, że aby ładnie ułożyły się zęby w łukach powinnam wyrwać nie tylko wszystkie ósemki ale i też piątki oraz oczywiście doleczyc wszystkie zęby i wymienić stare plomby.
Bardzo wystraszyłam sie wyrwania zdrowych zębów więc decyzję skonsultowałam jeszcze u 3 ortodontów - oczywiscie u kazdego musiałam zapłacić za wizytę a ostatecznie wróciłam do pierwszego - bo wzbudził moje największe zufanie i spodobało mi sie to, że rozmawiał ze mną konkretnie o tym jak to będzie wyglądać, jak długo bedzie trwać i ile wszystko bedzie kosztować.
Następnie udałam sie do dentysty leczenie wyrywania... i ponad miesiąc z głowy.
Pod koniec października 2011 założono mi aparat na górny łuk, w listopadzie na dolny. Wybrałam tradycyjny aparat metalowy. Za jeden łuk płaciłam 1700 zł + koszty wizyt.
Jak dobrze pójdzie to w marcu 2013 będe już bez aparatu, z pięknymi prostymi ząbkami :)))))))
Podsumowując: gdybym miała jeszcze raz podjąć decyzję o założeniu aparatu, nie zastanawiałabym się ani chwili! naprawdę warto!
Nie ukrywam, że koszty założenia sa duże do tego dochodzą comiesięczne wizyty. Dodatkowym plusem jest to, że wyrobiłam sobie nawyk dokładnego mycia zębów po każdym posiłu, płukania płynami i używania nitki dentystycznej dzięki czemu mój uśmiech jest zauważalnie ładniejszy :))

A Wy nosiłyście/nosicie aparaty? Jakie są Wasze wrażenia?

Pozdrowienia dla wszystkich Aparatek:DDD

środa, 24 października 2012

Nazywam się Ania, jestem początkującą Blogerką :)

Chciałabym powiedzieć Wam kilka Słów o sobie :)

Mam na imię Ania, mam prawie 25 lat i mieszkam obecnie w Opolu.
Jestem zodiakalnym skorpionem i nie ukrywam, że kilka cech przypisywanych do mojego znaku zgadza się w 100% ;)

W ubiegłym roku skończyłam Studia na Uniwersytecie Wrocławskim: Dziennikarstwo i Komunikacje Społeczną na Kierunku Public Relations, tak więc tytuł magistra mam już w kieszeni ;)
Pracuję w zawodzie pokrewnym do mojego wykształcenia, aleeeeee może nie wszystko na raz:) Fakt faktem pracuję w gazecie, ale nie jestem Dziennikarzem:)

Interesuję się mediami, tym co dzieje się w świecie, nie tylko politycznie i kulturowo, ale także obyczajowo i modowo.
Jak chyba każda kobieta uwielbiam zakupy! Jestem szczęśliwą posiadaczką blisko 80 par obuwia co przyprawia o ból głowy moich domowników;)
Kolejnym moim uzależnieniem są torebki i biżuteria nooooo i kosmetyki!
Ale jestem na etapie odwyku - ale o tym póżniej:)

Kocham Moją Rodzinę, Przyjaciół, Kocham życie!!!!!

Nie wyobrażam sobie życia bez tych wszystkich wspaniałych ludzi którzy mnie otaczają! Wiadomo, że na drodze każdego stanie czasem wredna małpa - ale to dzięki takim tym bardziej doceniamy i szanujemy ludzi, którzy na szacunek zasługują.

Jeżeli kiedyś na mojego bloga natrafi ktoś kto mnie zna i przeczyta o sobie, to proszę, aby wiedział, ze nie miałam w tym żadnych złych intencji, bo skoro poświęcam komuś tu kilka zdań może byc pewny, że jest dla mnie Kimś ważnym :)

Miłego wieczoru Moi Drodzy!



Witam:)



Od dłuższego czasu myślałam o założeniu bloga, tylko problem stanowiło: jak i o czym.
Jeszcze do końca może nie wiem jak - ale się nauczę- ważne, że wiem o czym.
Sama bardzo chętnie czytam blogi Dziewczyn, które opisują swoje życie, pracę, to co je interesuje i inspiruje. Chciałabym dzielić się z Wami moim życiem - pokazać co sprawia, że się uśmiecham a co doprowadza do łez, opowiedzieć o tym czym się zajmuje a przy okazji pokazać i udowodnić, że życie każdego z nas jest ciekawe! A najpiękniejsze jest to, że jest inne i różnorodne!

Chciałabym w jednym miejscu zebrać i pokazywać Wam w formie pewnego rodzaju "pamiętnika" to co mnie otacza, to co się wokół mnie dzieje, to czym żyję. Chcę również pokazywać Wam moje codzienne życie, to co lubię, co kupuję, jak wyglądam, jak spędzam czas wolny, co mnie fascynuje, czym się interesuję...

Mam nadzieje, że będzie to blog, który będzie żył, dlatego też proszę Was o obiektywne komentarze i podpowiedzi :)